Blog ze světa vína, gastronomie a event managementu

5 tipů jak vybrat nejlepší firemní vánoční dárek

26. 10. 2016
Jakub Pernica

Blíží se Vánoce, sekretářky a asistentky většiny firem dostávají úkol připravit dárkové balíčky pro zaměstnance a začínají se jim z toho možná trošku třást kolena. Proč? Protože není lehké každý rok vymyslet něco originálního, hodnotného a ještě se u toho nespálit. Pojďme se podívat na několik tipů, jak si výběr vánočních balíčků usnadnit.

TIP: SHÁNÍTE INSPIRACI NA FIREMNÍ DÁRKOVÉ BALÍČKY? PODÍVEJTE SE NA NAŠI NABÍDKU.

Co musí vánoční dárek splňovat?

Vánoční dárek… Jaký tak vybrat? Na co je dobré myslet? Na tyto otázky neexistuje jedna odpověď. Záleží na velikosti vaší firmy, jejím odvětví i na postavení zaměstnance.

1. Originalita se cení

Hrníček nebo sošku už asi dostal každý a další do výstavky nikoho moc nenadchne. Zkuste raději nějaký poukaz, dárkový koš pochoutek nebo třeba firemní vánoční teambuilding.

2. Kvalita nade vše

Reklamní propisky nejsou to pravé ořechové. Samozřejmě v rámci balíčku je můžete přihodit, nicméně pokud volíte jako dar samotné pero, volte kvalitní a značkové. Vaše dárky o vás a vašich službách vytváří v očích zaměstnanců a partnerů jistou představu.

3. Vsadit na jistotu se vyplácí

Jak jsme již psali, originalita se cení, nicméně vše má své meze. Každý člověk je jiný a má odlišné zájmy. Je dobré se držet se osvědčených receptů a nějak výrazně neexperimentovat. Tandemový seskok managementu padákem nemusí ocenit každý.

Jaký dárek zvolit?

4. Zvolte si rozpočet

Vždy je dobré mít představu, kolik může firma „investovat“ do jednotlivého zaměstnance nebo obchodního partnera. Podle toho pak velice zpřesníte, na co se zaměřit. Magická je hranice 500 Kč. Proč?

Dle zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů paragrafu 25 odst. 1 písm. t) lze za splnění určitých podmínek firemní dary odečíst od základu daně z příjmu.„Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen jménem nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně.“

5. Zeptejte se

Když trochu znáte své zaměstnance nebo obchodní partnery, je mnohem jednodušší je mile překvapit. Ve firmě můžete například obeslat oddělení s dotazníkem, jaké mají oblíbené pití, jaké mají záliby atd. Výsledky můžete využít obecně v sestavování firemních benefitů.

TIP: SHÁNÍTE INSPIRACI NA FIREMNÍ DÁRKOVÉ BALÍČKY? PODÍVEJTE SE NA NAŠI NABÍDKU.

Sommelierský Servis s.r.o.

Adresa: Cejl 480/12, Brno - budova D ve dvoře

IČ, DIČ: 04062019, CZ04062019

Číslo účtu: 2500794192/2010

IBAN: CZ3520100000002500794192

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Telefon: +420 775 588 977+420 776 176 770

Email: vino@somservis.cz

Společnost je zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 88001.

© Copyright 2018, Somservis.cz